Thank you for visiting ;)

2015 / 30 June


O guru του σύγχρονου marketing

Seth Godi

 δίνει συμβουλές για τον τρόπο που πρέπει να εξαπλώνονται οι ιδέες. Μια δεκαετία πριν παρουσιάζει οριοθετεί το target group ενός προιόντος-brand και προτείνει βασικούς άξονες για την επιτυχία του.   

Παρακάτω οι βασικοί άξονες τηνς ομιλίας του. Για την καλύτερη απόδοση τους παρουσιάζονται στα αγγλικά

  • Create a remarkable product 
  • Average products are for average people and average is risky 
  • Safe is risky
  • Be very good is boring, none is going to notice it 
  • Sell to people who are good listeners, if you are lucky or good enough they will tell to their friends
  • Figure out who does care, who want to hear what you are doing 

No comments so far.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: